Treceți la conținutul principal

Fluturi de "dantela"

Fluturi de "dantela" facuti din hartie colorata.
Le-ar sta foarte bine agatati de patutul unui bebelus pentru ca sunt foarte usori si se misca mai tot timpul. Iar prin miscarile lor suave atrag atentia si sunt foarte relaxante sesiunile de admirat.


Pentru decupaj nu aveti nevoie de nici o matrita de decupat. Va trebuie doar o foarfeca si putina rabdare.

Materiale necesare:
- hartie colorata,
- foarfeca,
- ata,
- putin lipici.

Eu am folosit cateva patratele de hartie colorata din cuburile pentru notite (sunt un fel de post-ituri dar fara adeziv).


Cu putin lipici aceste inimioare vor deveni fluturasi.


Dar cum se fac inimioarele?
Simplu! 
Indoiti si decupati, apoi repetati indoiti si decupati. Puteti sa decupati romburi, patratele, inimioare, frunzulite, mustacioare... si tot ce va puteti imagina!

 
 Dupa ce ati decupat inimioarele lipiti varful acestora doua cate doua. Apoi agatati fluturasii de ata.

 

Nu am rezistat tentatiei de a inveseli nitel si lampa din dormitor.




Comentarii

  1. Arata tare simpatic. Ceva de genul am facut nu demult pentru nepotica mea, doar ca fiind innebunita dupa margele, am decorat cu niste margele si accesorii de la Opitec. Asa de fain a iesit, ca mi-am facut si pentru mine acasa. De atunci atmosfera e alta in acea incapere :) Felicitari pentru blog! Iti doresc Paste Fericit!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu