Treceți la conținutul principal

Design personalizat

Nu numai clientii mei se bucura de ambalaje personalizate, ci si clientii clientilor mei. Am avut cereri pentru a realiza niste pungute speciale pentru produse speciale. Conditia primordiala... sa ii reprezinte pe beneficiari.

Cel putin eu sunt foarte incantata atunci cand primesc ceva si vad ca a fost creat special pentru mine. Ma simt deosebita si apreciez enorm efortul depus de persoana respectiva. 
Daca doriti sa oferiti produse intr-un ambalaj personalizat, ma puteti contacta si impreuna putem sa facem un concept deosebit.






Comentarii

  1. Minunat!:)
    Felicitari si un an fericit!Plin de realizari:)
    La multi ani!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Irina, La multi ani si tie, iar 2013 sa aduca tuturor surprize frumoase!

      Ștergere
  2. Ce frumoase au ieșit!!
    O întrebare: punguțele sunt din hârtie sau din pânză?

    Și...dacă nu te superi că îndrăznesc să întreb: ce aparat foto ai? Este evident că ești super, super talentată și la arta fotografică, dar îmi place la nebunie claritatea și calitatea imaginilor..... Mulțumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raluca sa stii ca pungutele sunt din hartie iar pentru fotografii folosesc canon, un aparat foto DSLR si am mai multe obiective, pot sa iti marturisesc ca fotografia ar cam fi prima mea dragoste. :P Don't shoot me... iubesc si handmade-ul cam la fel de mult! :))

      Ștergere
    2. Offf.... ia uite cum incep eu iar razboiul interior Canon vs Nikon..... Cumva, toate fotografiile super super faine pe care le văd sunt făcute cu Canon....
      Eu am un Nikon D40, DSLR si el, dar cel mai ieftin din gama DSLR si obiectivul standard... Se vede treaba ca trebuie să investesc în aparatură.

      Oricum, prima oara cand am intrat pe blogul tau vreo ora m-am uitat vrăjită doar la fotografii....si apoi am inceput sa citesc....si uite ca asta fac si in continuare... :D

      Multumesc frumos pentru răspuns!

      Ștergere
    3. Nuuuu, nu trebuie sa alegi doar pentru ca este firma x sau y. Nu sunt deloc de acord ca trebuie sa existe acest conflict. Eu nu voi spune ca am Canon, si trebuie sa fie cel mai bun pentru ca am eu si ca nu voi folosi niciodata Nikon. Cred ca totul se rezuma la obisnuinta si exercitiu. Cred ca poti face fotografii foarte frumoase si tu cu DSLR-ul tau, recunosc este important obiectivul... sa fie luminos sa te poti folosi de el si in conditii slab iluminate.
      Daca vrei putem sa povestim mai multe pe facebook pe chat.

      Ștergere
    4. Yes, please!!
      Acum ma duc să trimit un "friend request". :D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu