Treceți la conținutul principal

Cadouri frumoase de la prietene dragi

Anul acesta de sarbatori am fost rasfatata si am primit cadouri frumoase de la prietene dragi si talentate asa ca nu ma pot abtine sa nu le arat. Mi-au alinat sufletul si mi-au incantat privirea... le multumesc tare mult ca un gand de-al lor a zburat catre mine!

One RED fox... just for me? It is me?! :)) Multumesc Raluca!


O felicitare realizata manual de scumpa Andreea. Multumesc frumos, draga mea!


O inima pufoasa cusuta cu drag de Cristina si perfecta pentru decorat bradutul si nu numai!


O felicitare handmade si un fulg de nea realizat cu multa rabdare de Lacramioara, prin metoda quilling!


O pereche de reni simpatici modelati de sefa spiridusilor voiosi, Nicoleta!


Urari frumoase si un fulg de nea crosetat cu multa indemanare si maiestrie de Mariana!


Va multumesc tuturor si va doresc tot binele din lume, sa aveti un an colorat si creativ!

Comentarii